Skip to main content

come back 2017!

Assalamualaikum

Amboi bukan main lagi bertahun x update bakhangg hahaha
dah 2 pun anak,
sampai macamtu sekali kan.

duk taip resume untuk kaka aku, tetiba terpanggil cari blog merapu meraban aku zaman dulu dulu .

alhamdulillah jumpa,
syukurlah masih sihat, masih bernafas dan masih ingat password blog nih hahaha.
syukur anak kedua aku is gigirl.

next week genap 3 bulan daa,
aku amik maternity leave 3 bulan jugak.
kiranya tidakla rugi sangat seleps pembentangan bajet 2018 baru ni kan. muahahaha

ada 3  kuota lagi kot.
insyaAllah kalau Allah izinkan ble tambah lagi 2020. sempatlah saham 200 untuk anak ye dok haha.

nama baby 2nd ni Nafeeza Sumaiyyah.
tu pun bagi lepas bersalin.
aku suka sangat nama Sumaiyyah tu tak tau kenapa.

mak aih bestnyaa macam rindu juga membebel di sini,
biarpun tahu aku sorang ja yang akan baca,
muahaha. x apa
at least di sini tak hilang moment moment kan.
Tengok Habib Naufal masa 1st day pegi taska buat aku teruja.
sekarang x peru risau dah.
hampir semuaa kawan dia di taska tu dia kenal.
besssssar dah dia sekarang, da jadik abang long pun..

sayang sangat dengan adik dia tu,
kalau orang lain ambi siap dia marah lagi.
mula tu ja la, adoi dia baling baling smua

kesian juga aku tengok sebab dia kan biasa sorang,
kami tengok dia sorang
manjakan dia sorang,
tetiba muncul sorang..

smua orang pandang yang baru.
tapi kasih sayang mama masih sama la abg habib dont worry okeh.

sekarang kemain aku aktifkan diri dalam biz STG. sapax tau lagi biz ni aku pun x taula.

pemes sana sini.
kot ya la dapat free vvip trip kan hihi amiin.

saja sibukkan diri.
okla kan untuk 2017 ni,
mana tau next update 2018 pulak hahaha.

okbye

Comments

Popular posts from this blog

cuti panjang sebelum cuti lagi panjang

Assalamualaikum sebelum ni busy dengan entry 'busy' kan.  hehehe sempat lagi ada cuti 5 hari masa busy busy ni. maksudnya nikmat cuti tu masih ada kan. dengan adik yang baru masuk pindah ke bilik comel, rasa riuh sangat sebelum ni kan aku biasa duduk diam diam.. bila dia becakap aku terbiasa lah diam lupa jawab apa yang dia Tanya, haha agak kekok di situ ok, bukan apa, bila becakap orang bilik sebelah tu dengar bulat bulat apa yang kita cakap. so, macam malu jugaklah kan kalo cakap dengan nada yang kuat. best jugaklaah.. aktiviti masa cuti? 2 hari berturut aku pegi tengok ISTAF dengan Mr.Fiance di stadium likas. peringkat International kot. tengok perempuan pun ada main takraw Malaysia masuk final lawan dengan Thailand. yang tu untuk lelaki, pompuan cuma layak untuk rebut tangga 3 ngan 5, Malaysia vs Indonesia, first time pegi sokong siap sorak sorak lagi.. gamat gila suasana. tu belum tengok bola sepak lagi. hehe kemarin , masa untuk isi e

selamat menggendong gelaran Madam ,Yus!

Assalamualaikum.. seminggu before exam hari tuh aku sempat memenuhi undangan salah sorang kawan aku di daerah Inanam. Ala rumah dia dekat ja dengan sekolah menengah aku dulu. so, kami segerombolan kawan kawan janji jumpa di sekolah tercinta tu dulu sebelum gerak sama-sama ke rumah pengantin, Pn Yustiani Yunus. kejadian tu pada 1 Jun 2013 hehe. tapi Yus sudah sah bergelar madam 31 Mei 2013. Tahniah sayangku. dia rakan sepengawas dulu, timbalan ketua pengawas you. aku pengawas taik kucing ja. sebab bila ada sportcheck, semua gengawan gengawan yang bawa benda benda haram seperti handphone etc mesti jumpa aku, suruh wat sportcheck di locker dorang. Aku kan baik. mestilah aku tolong sembunyikan. berdosa you, matiklah aku nanti kena soal. Adik-adik jangan ikut perangai kakak yang tidak senonoh ni. masa form 5 dek kerana sudah tidak tahan & takut pegang amanah, aku minta supaya tidak dilantik lagi jadi pegawas asrama mahupun sekolah. bolot semua jawatan kah kah kah. macam hebat sang