Skip to main content

sayangku Habib Naufal part 2@TaskaABC

assalamualaikum,
amboi siap ada part 2.
haha
mama mau type juga,nanti da besar Habib ble baca balik.

Ni la yang jadi mama senang hati sikit.
Bila Bs tu send gambar Habib da senyum,
lega hati mama
haha

bukan main pagi tu mama nangis sebab risau.
ya lah mama mana yang tidak risau tinggal anak dalam keadaan macam tu kan




tadaaaaaa, berbunga bunga hati mama fall in love hahaha.. smileeeeee muah syg anak mama
yang ni 2nd day, senyummmmm hehehehe. lega.



hari ni da masuk minggu kedua Habib ke taska.
kelmarin nangis ngeek sikit ja..
hari ni alhamdulillah.. x nangis langsung.
mungkin muka bs tu da familiar dengan dia.
di rumah pun tantrum da kurang..
minggu lepas aku Habib lain macam.
macam memendam rasa gitu.
silap haribulan kalau kurang sabar ble melayang tangan ni.

syukurlah minggu ni da ok.. hehe.

Nanti da mula sekolah jangan nangis lagi ya anak mama!

Comments

Popular posts from this blog

come back 2017!

Assalamualaikum Amboi bukan main lagi bertahun x update bakhangg hahaha dah 2 pun anak, sampai macamtu sekali kan. duk taip resume untuk kaka aku, tetiba terpanggil cari blog merapu meraban aku zaman dulu dulu . alhamdulillah jumpa, syukurlah masih sihat, masih bernafas dan masih ingat password blog nih hahaha. syukur anak kedua aku is gigirl. next week genap 3 bulan daa, aku amik maternity leave 3 bulan jugak. kiranya tidakla rugi sangat seleps pembentangan bajet 2018 baru ni kan. muahahaha ada 3  kuota lagi kot. insyaAllah kalau Allah izinkan ble tambah lagi 2020. sempatlah saham 200 untuk anak ye dok haha. nama baby 2nd ni Nafeeza Sumaiyyah. tu pun bagi lepas bersalin. aku suka sangat nama Sumaiyyah tu tak tau kenapa. mak aih bestnyaa macam rindu juga membebel di sini, biarpun tahu aku sorang ja yang akan baca, muahaha. x apa at least di sini tak hilang moment moment kan. Tengok Habib Naufal masa 1st day pegi taska buat aku teruja. sekarang x peru risau d

cuti panjang sebelum cuti lagi panjang

Assalamualaikum sebelum ni busy dengan entry 'busy' kan.  hehehe sempat lagi ada cuti 5 hari masa busy busy ni. maksudnya nikmat cuti tu masih ada kan. dengan adik yang baru masuk pindah ke bilik comel, rasa riuh sangat sebelum ni kan aku biasa duduk diam diam.. bila dia becakap aku terbiasa lah diam lupa jawab apa yang dia Tanya, haha agak kekok di situ ok, bukan apa, bila becakap orang bilik sebelah tu dengar bulat bulat apa yang kita cakap. so, macam malu jugaklah kan kalo cakap dengan nada yang kuat. best jugaklaah.. aktiviti masa cuti? 2 hari berturut aku pegi tengok ISTAF dengan Mr.Fiance di stadium likas. peringkat International kot. tengok perempuan pun ada main takraw Malaysia masuk final lawan dengan Thailand. yang tu untuk lelaki, pompuan cuma layak untuk rebut tangga 3 ngan 5, Malaysia vs Indonesia, first time pegi sokong siap sorak sorak lagi.. gamat gila suasana. tu belum tengok bola sepak lagi. hehe kemarin , masa untuk isi e

Banjir kedua

Assalammualaikum Sempat lagi ni , salam Aidil adha semua.. mohon maaf ada salah dan silap k.. Cuti raya ni dihabiskan bersama family ku yang tercinta. Kali ni mr.soulmate ku suda apply cuti awal awal..dapatlah beraya bersama hihi. Kelmarin sepatutnya pegi sekolah macam biasa. Tapi nampaknya hujan dari isnin masih belum mahu berhenti.. Entahlah dari bila kan, sebab isnin tu baru balik dari kampung. Hujan beserta angin masih lagi belum ada tanda mahu berhenti. Aku sengaja lambat lambat bangkit dari pembaringan. Lagipun kereta hubby guna , tunggu dia sampai dulu baru boleh gerak.. Tapi bila husband balik, aku baru mau mandi. Sejuk sangat, rasa malasss. Bila baca group watsapp sekolah, dorng bagitau sekolah banjir lagi! Dan masa itu tidak sia sia aku berlengah sebab tidak lama lepas tu Gb isytihar cuti... Hihihi,apa lagi, sambung tidur... Sebelum ini lagi teruk banjir di sekolah aku. Sampai bilik guru pun dimasuki air. Kali ini, seluruh daerah penampang habis